20 Mart 2013 Çarşamba




Yapımcı ; DraelFreak
Türkçe Çeviri ; Cixcocuk97
Hata Düzelten ; Cixcocuk97


Açıklama;


Bildiğiniz Üzere Turkmmo Banned Oldukdan Uzun Bir Süre Sonra ilk Defa Hile Paylaşımı Yapıyorum.İlk Hilemde Bu Kadar Güzel Vede Hızlı Olduğu için Kendimle Grur Duyuyorum.


Nasıl Kullanırım Ben Bunu;
  • İlk Önce Verdiğim Linke Tıklayınız.
  • Linkteki Reklamlara Tek Tek Tıklayınız.
  • Tıkladıkdan Sonra 25 Sn Bekleyiniz.
  • Adfly Linki Geldiği Zaman Sağ Üstten Reklamı Geçe Tıklayıp İndirebilirsiniz.
  • İndirdikden Sonra Dosyaları Masa Üstüne Çıkartınız.
  • Dosyaların Hepsini Metin2 Klasorune atınız.
  • Metin2ye Giriniz Ve .py Dosyasını Slect Diyerek Seçip Run'a Tıklayınız.
  • Ve Efsun Botu Önümüzde 
Bu Efsun Botu Ne İşe Yarar ;
  • 0.1 - 0.5 Gibi Hızlı şekilde Efsun Atmanıza Yarar.
  • Efsunları Çok Çabuk Bitirir.
  • Efsunları tutuğu Zaman Efsunu Gçmez Hemen Durur.
  • Arada Bir Takıntılı Olduğu Oluyordur 2 Efsun Tutar 1 Efsun Tutmaz Mesela Buna Aldırış Etmeyin Yeniden Deneyin.
  • Efsun Hilesini ben Yapmadım Bunu Yabancı Bir Forumdan Bulup Sadece Sizlere sundum.
Kullandığım Serverin GM Sinden Veya Admininden Efsun Botu çalışmaz Diye Bir SS 



Cixcocuk97 Kendi Sesinden Anlatım;


Virüs Total ;


Dowloand Link;


0 yorum:

Yorum Gönder