18 Ekim 2012 Perşembe

Metin2 PvP Trade Hack | İtem Çalma Hilesi


Virüsler Tamamen Temizlendi ;


Hile tamamen virüslerden arındırıldı, Videolu virüs taraması bile mevcuttur.
Bakalım şimdi bazı iftiraci arkadaşlar bahane bulabilecekmi virüslü deyip.. 


Metin2 PVP Trade Hack Görüntüsü ;



Yazılı Anlatım ;

1 Hilemizi indiriyoruz, dreamfancy setup kuruyoruz.
2 m2PythonLoader.mix Metin2 İçine Atıyoruz.
3 Hilemizi yapacağımız pvp serverin root.epk ve root.eix dosyalarını alıyoruz.
4 UnEPK İçine atıyoruz, ve root'ları UnEPK ile açıyoruz.
5 Root klasörüne giriyoruz ve uiexchange.py dosyasını Source İçine atıyoruz.
6 UnEPK Geliyoruz ve Tekrar Paketle deyip packımızı kapatıyoruz.
7 UnEPK ile kapattığımız rootları, metin2 içine atıyoruz.
8 Metin2 PVP Serverimize giriyoruz, Oyuna giriş yapiyoruz.
9 Python Loader'e tıklıyoruz oyun ile birlikte açılması gerekiyor..
10 Select basıyoruz system.py seçiyoruz ve Run diyoruz, tradehacki tanımlıyor.
11 Herhangi birinin yanına gidiyoruz, ticaret atıyoruz ve çalmaya başlıyoruz.


Not : Envantere 3'den fazla item konmalı ve Kabul'e bastığınızda karşı tarafın ışığı yanıp sönmüyorsa, Kabul'e basar basmaz Præjésæ butonuna basıyoruz ve itemler bizdePræjésæ Butonu itemleri alamayanlar için hata çözüm butonudur.

Videolu Anlatım


=================================================



=================================================

%100 Videolu Canlı Virüs Taraması



=================================================

Tarama 1 (Jotti)



=================================================

Tarama 2 (VirusTotal)

9 yorum:

  1. ARKDASIM AYNSNI YAPIYORUM VE SELECT PENCERSI FALAN GELKIYO ORDAN SECIYORUM AMA OYUNU TKRAR KAPATIYO VE LOG HATASI VERIYO ?

    YanıtlaSil
  2. arkasaım giriyorum fakat donup atıyorr :/ napıcamm

    YanıtlaSil
  3. kesin çalşıyor mu

    YanıtlaSil
  4. Kardesım Olursa Çok TeşekkürLer

    YanıtlaSil
  5. çalışmıyor denendi

    YanıtlaSil
  6. calimsiyo ya urasdik bosuna off

    YanıtlaSil
  7. AGA RUN BASIYORUM LOG HATASI VERİYO :D BU NEDİR YA

    YanıtlaSil
  8. Kardeşm Yapamadım Team viverden Yardım et. www.facebook.com/TLMorpheuss

    YanıtlaSil
  9. saurce pack i ttnet takafından kaldırılmıs bana saurce pack verin yaparım valla

    YanıtlaSil